Data publikacji: 1.06.2023r.
Data aktualizacji:
- POSTANOWIENIA
OGÓLNE
Niniejsza
Polityka opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania
Opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Natalię Mizerską prowadzącą
działalność nierejestrowaną pod adresem Józefinowo 3a/3 64-608 Parkowo, NIP:
6060072058, zamieszczanych w Serwisie, Wizytówce Google oraz na Mediach
społecznościowych Właściciela Serwisu.
- DEFINICJE
2.1.
Konsument
– osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
2.2.
Media
społecznościowe – konta lub profile prowadzone w
portalach społecznościowych, w tym:
■
■
Facebook – strona internetowa w portalu Facebook pod
nazwą „Natalia Mizerska” dostępna pod adresem: www.facebook.com/nataliamizerskafb/;
2.3.
Wizytówka Google – strona internetowa w serwisie Google Moja Firma pod nazwą „Natalia Mizerska EduKreatorka” dostępna na kartach wyszukiwarki Google.
2.4.
Opinia
– wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty
publikowane przez Właściciela Serwisu w Serwisie, w Wizytówce Google oraz
Mediach społecznościowych lub pozostawione przez Użytkowników za pośrednictwem
dedykowanych do tego funkcjonalności danego serwisu.
2.5.
Polityka
opinii – niniejszy dokument.
2.6.
Produkt
– każdy towar lub usługa, w tym usługi cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i
obowiązki wynikające ze stosunków cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2
pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
2.7.
Serwis
– serwis internetowy prowadzony przez dostępny pod
adresem www.nataliamizerska.pl
i jego podstronach, w tym w szczególności sklep internetowy.
2.8.
Ustawa
o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
– ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., poz. 171, 1206 ze zm.).
2.9.
Użytkownik
– każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis, Wizytówkę Google lub Media
społecznościowe.
2.10.
Właściciel
Serwisu – Natalia Mizerska prowadząca działalność nierejestrowaną
pod adresem Józefinowo 3a/3 64-608 Parkowo, NIP: 6060072058.
- ZASADY
PUBLIKOWANIA OPINII
3.1.
Właściciel Serwisu
umożliwia dostęp do wystawionych Opinii o Produktach.
3.2.
W Serwisie, Wizytówce
Google oraz Mediach Społecznościowych publikowane są
3.3.
Opinie pochodzą w szczególności
od:
■ klientów,
którzy dokonali zakupu Produktu;
■ osób,
które otrzymały Produkt nieodpłatnie;
■ osób,
które korzystały z Produktu;
■ osób,
które otrzymały produkt na podstawie umowy barteru;
■ osób,
które otrzymały produkt na podstawie innej umowy cywilnoprawnej.
3.4.
Właściciel Serwisu
zapewnia, aby publikowane w Serwisie, w Wizytówce Google oraz w Mediach
społecznościowych Opinie pochodziły od Konsumentów, którzy używali danego
produktu lub nabyli go od Właściciela Serwisu.
3.5.
- PROCEDURA
WERYFIKACJI OPINII W SERWISIE
4.1.
Właściciel Serwisu
samodzielnie publikuje Opinie w Serwisie lub w sklepie internetowym prowadzonym
przez Serwis.
4.2.
Właściciel Serwisu
umożliwia Użytkownikom samodzielne pozostawienie Opinii za pośrednictwem
4.3.
Wszystkie Opinie
publikowane w Serwisie weryfikowane są pod kątem zgodności z Polityką Opinii
4.4.
Weryfikacja Opinii
polega na sprawdzeniu, czy Konsument, który wydał Opinię, używał danego Produktu
lub nabył go od Właściciela Serwisu.
4.5.
Właściciel Serwisu
podejmuje następujące działania
■ weryfikacja
danych opiniującego z danymi klientów, którzy dokonali zakupu Produktu, w tym
imię, nazwisko oraz adres mailowy;
■ weryfikacja
danych opiniującego z danymi osób, które otrzymały Produkt nieodpłatnie, w tym
imię, nazwisko oraz adres e-mail;
■ weryfikacja
danych opiniującego z danymi osób, które otrzymały Produkt na podstawie
zawartej z Właścicielem Serwisu umowy barteru, w tym imię, nazwisko oraz adres
e-mail;
■ weryfikacja
danych opiniującego z danymi osób, które pozostają w pozostałych rejestrach
Właściciela Serwisu i które mogły mieć dostęp do Produktu i go używać.
4.6.
Jeżeli na podstawie
procedury określonej w pkt 4.5 powyżej, Właściciel Serwisu ustali, że
Konsument, który wydał Opinię, używał danego Produktu lub go nabył od
Właściciela Serwisu, Właściciel Serwisu
4.7.
Jeżeli na podstawie
procedury określonej w pkt 4.5 powyżej, Właściciel Serwisu będzie posiadał
dalsze wątpliwości, Właściciel Serwisu zwróci się do Konsumenta, który przesłał
Właścicielowi Serwisu Opinię do publikacji
4.8.
4.9.
Właściciel Serwisu może
samodzielnie publikować Opinie, które otrzyma od klientów. Opinie te mogą
zostać opublikowane na stronie głównej Serwisu lub w sklepie internetowym
prowadzonym przez Serwis.
- PROCEDURA
WERYFIKACJI OPINII W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
5.1.
Właściciel Serwisu
samodzielnie publikuje na Instagramie Opinie, które otrzyma od Konsumentów.
5.2.
Wszystkie Opinie
publikowane przez Właściciela Serwisu na Instagramie są weryfikowane pod kątem
zgodności z Polityką Opinii przed ich publikacją.
5.3.
Zasady weryfikacji
Opinii określone w pkt 4.3 – 4.8 stosuje się odpowiednio do Opinii
publikowanych na Instagramie.
5.4.
Właściciel Serwisu
zezwala na wydawanie Opinii na Facebooku zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością.
5.5.
Właściciel Facebooka
nie weryfikuje, czy użytkownicy, którzy recenzują lub polecają Produkt na
Facebooku, faktycznie kupili Produkt lub z niego korzystali.
5.6.
Użytkownicy
samodzielnie publikują Opinie na Facebooku.
5.7.
Wszystkie Opinie
publikowane na Facebooku są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką Opinii
niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 4.5 –
4.7 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Instagramie.
5.8.
Jeżeli na podstawie
procedury, o której mowa w pkt 5.7 powyżej, Właściciel Serwisu nie ustali, że
Konsument, który wydał Opinię
- PROCEDURA
WERYFIKACJI OPINII W WIZYTÓWCE GOOGLE
6.1.
Właściciel Serwisu
zezwala na wydawanie Opinii w Wizytówce Google zgodnie z dostępną tam
funkcjonalnością.
6.2.
Serwis Google nie
weryfikuje, czy użytkownicy, którzy recenzują lub polecają Produkt w Wizytówce
Google, faktycznie kupili Produkt lub z niego skorzystali.
6.3.
Użytkownicy
samodzielnie publikują Opinie w Wizytówce Google.
6.4.
Wszystkie Opinie
publikowane w Wizytówce Google są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką
Opinii niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w
pkt 4.5 – 4.7 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych w Wizytówce
Google.
6.5.
Jeżeli na podstawie
procedury, o której mowa w pkt 6.4 powyżej, Właściciel Serwisu nie ustali, że
Konsument, który wydał Opinię
- PUBLIKACJA,
MODYFIKACJA, USUWANIE OPINII
7.1.
Właściciel Serwisu
publikuje Opinie w niezmienionej postaci, tzn. nie dokonuje edycji lub ich
redakcji. Opinie te nie są skracane lub modyfikowane.
7.2.
Właściciel Serwisu w
najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie możliwość do
całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania poszczególnych Opinii
■ jest
sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest obraźliwa,
zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca
lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub
propagująca przemoc;
■ narusza
lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza prawa autorskie,
znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
■ jest
nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd
■ zawiera
informacje poufne lub dane osobowe;
■ zawiera
techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe lub inne
potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki;
■ zawiera
osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
■ wymaga
usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
■ wymaga
usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;
■ dotyczy
wycofanego Produktu.
- REKLAMACJE
8.1.
W przypadku zastrzeżeń
dotyczących Opinii Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na
adres: sklep@nataliamizerska.pl
lub pisemnie na adres: Józefinowo 3a/3 64-608
Parkowo.
8.2.
Zaleca się podanie w
opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,
w szczególności: rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia
żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność
reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest
niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej.
8.3.
Wszelkie reklamacje
rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia
reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości
poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana
reklamacja lub pisemnie – na adres wskazany w korespondencji tradycyjnej.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
9.1.
Wyłączną
odpowiedzialność za Opinie ponoszą Użytkownicy.
9.2.
Właściciel Serwisu nie
ponosi odpowiedzialności za treść Opinii pozostawionych przez Konsumentów, w
tym Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia
Konsumenta lub osób trzecich, spowodowane zamieszczonymi Opiniami.
9.3.
Opinie nie mogą
naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w
szczególności nie mogą obrażać uczuć oraz wartości osób trzecich.
- POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
10.1.
Właściciel Serwisu dąży do ciągłego ulepszania
stosowanych procedur weryfikacji publikowanych Opinii, więc Polityka Opinii
jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby
10.2.
Właściciel Serwisu zachęca Użytkowników do
regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego
aktualizacji.
10.3.
Najnowsza wersja Polityki Opinii jest
publikowana w Serwisie.